joi, 10 mai 2012

O oră după... îngheţată !!!

     Unii au sărbătorit întreaga zi de 9 mai în preajma "puştilor". Eu am ales Grădina publică Ştefan cel Mare şi Sfânt, deoarece îmi place să admir Aleea Clasicilor, în special busturile lui Eminescu şi Vieru (excepţie ar fi cel al lui Puşchin), monumentul marelui domnitor, havuzul, natura şi copii zburdalnici. Mai prefer să mănânc şi câte o îngheţată (şic!)... Aproape o oră am căutat să cumpăr o îngheţată, am mers pe la toate frigiderele... de la str. Bănulescu-Bodoni, la str. Maria Cibotari, de la str. 31 August 1989 la Bd. Ştefan cel Mare... Şi tocmai aici am găsit o doamnă sinceră şi amabilă, care mi-a spus că dl. Chirtoacă refuză să dea autorizaţie privind vânzarea îngheţatei.
     Oare de ce? Care-ar fi motivul?
     Căzut păgubaş am hotărât să cumpăr nişte Fornetti, la un chioşc de lângă staţia de troleibuze din apropierea cinematografului Loteanu. Aici şoc! Un domn dinaintea mea a cumpărat două îngheţate... Bucuros, am cerut şi eu, trăgând cu ochiul la preţurile ascunse după geamul semideschis... 
     Prin urmare, chioşcul respectiv are autorizaţie ?

P.S. Refuzul autorizaţiei este într-adevăr iniţiativa lui Chirtoacă ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu