vineri, 8 iunie 2012

AntiHaiducul Cozer...

     Revin şi continui să scriu despre colegii de breaslă. De astă dată mă voi opri asupra blogger-istului Alex Cozer. Fără îndoială e cel mai bun în domeniu (vorbesc de spaţiul pruto-nistrean). Îl citesc mereu, deoarece scrie bine, argumentat, corect din punct de vedere gramatical, etc. Un lucru mă deranjează  şablonul... În sensul că foarte multe postări îl au în vizor pe Plahotniuc. Şi nu că ultimul nu ar merita, dar atâtea probleme şi evenimente sunt în ţara noastră, că eu aş mai evita din a-l tot critica pe "Haiducul Plahotniuc"...
     Oare Filat, Lupu, Ghimpu, Voronin, Chirtoacă, Dodon etc. nu au destule măgării pe sufletul lor? Oare nu este necesar să le mai tragem şi lor din când în când mâţa pe spate? Oare nu este mai "bloggeristic" să le dăm o egalitate de şanse?
     Eu zic da!
     Pentru a-mi argumenta critica, voi prezenta câteva titluri d-ale lui Cozer:
- Chetraru a recunoscut că l-a slujit pe Plahotniuc;
- Răspuns (deschis) domnului Vladimir Plahotniuc;
- Off-ul lui Plahotniuc… şi o provocare pe care m-aş bucura s-o accepte; 
- Timofti, Preşedintele lui Plahotniuc;
- Plahotniuc va mai avea o bancă din Moldova;
- Justiţia lui Plahotniuc loveşte din nou;
- Se caută o marionetă; Filat şi Plahotniuc vor face din ea un “bun” preşedinte;
     Inclusiv: 
- Mă alătur propunerii domnului Vlad Plahotniuc. DA votului uninominal!!!

P.S. Şi asta doar în 2012...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu