sâmbătă, 24 decembrie 2011

A fost odată ca-n... Republica Moldova !!!

     Într-o zi, la uşa unei bătrâne bate un domn, elegant îmbrăcat, cu un aspirator în mână. Nici n-apucă bătrâna să deschidă, că tipul începe:
- Aş dori să vă prezint cel mai performant aspirator...
În timp ce vorbea, aruncă pe covorul din holul casei o cantitate considerabilă de bălegar, explicând:
- Staţi liniştită, dacă acest aspirator nu curăţă tot ce se află pe covor, promit că mănânc eu ce rămâne!
După ce ascultă toată POVESTEA, tremurând de nervi, bătrâna îi răspunde:
- Sper să ai poftă, că nu am curent de azi-dimineaţă !!!

     Analogic este şi-n Republica Moldova. O ţară plină de bălegar (rahat), aruncat de politicieni şi guvernanţi (mai nou şi istorici), în mijlocul oamenilor sărmani şi în viaţa mizeră a acestora.
     Am privit cele două finale de poveşti din cadrul "Dăruieşti şi câştigi" şi am rămas profund emoţionat de gesturile telespectatorilor, inclusiv a celor doi politicieni (Filat şi Lupu (sunt sigur că va urma şi Ghimpu)). Dar mai sunt sigur, că în această ţară trăiesc peste 3 mln. de asemenea cazuri, cazuri ce merită luate în consideraţie şi cărora le este destinat o viaţă mai bună.
     Mi-a venit ideea să enumăr cel puţin 10 caracteristici, care demonstrează că Republica Moldova este un stat eşuat (ratat), dar din cauza feeriei sărbătorilor de iarnă, mi-am pierdut concentrarea.
    

Şi, prin urmare, vă doresc


UN CRĂCIUN FERICIT !!!
 


    
     Pe viitor promit să postez acele caracteristici, dar am nevoie şi de ajutorul d-stră. Subscrieţi în comentarii cât mai multe, pe care le consideraţi necesare a fi prezentate guvernaţilor şi a le demonstra acestora ineficienţa şi rostul lor atrofiat.

     În loc de concluzie voi plasa răspunsul "istoricului" Caşu, pe care-l aşteptam la precedenta postare, trimis, din păcate, în mod personal (ascuns), ceea ce dovedeşte... îmi veţi spune tot d-stră...
     Igor Casu: "Salut, vad ca locuiti la Chisinau. Daca vreti, ne putem intalni. Avem despre ce vorbi. Daca nu ati stiut, sunt foarte deschis pentru discutii si apreciez ca v/ati exprimat deschis, in contrast cu ceea ce fac multi care se ascund dupa un pseudonim, fie si intr/o formula neaaceptabila pentru un dialog civiliziat - adica pana deunazi istoric eram si acum sunt doar 'istoric' - dar ma rog, treaba boierului... Dar presupun ca sunteti o persoana rezonabila si vom avea o discutie reciproc utila !"

P.S. Fiecare din noi este o poveste sculptată în piatra timpului. (Marius Torok)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu